// -----------------------------------------------------------------------
// Tato metoda vrátí pravdivostní hodnotu true, pokud se v okolí zadaného
// pixelu vyskytuje jiný pixel, jež náleží do vytvářeného fraktálního
// (difúzního) objektu. V opačném případě se z funkce vrátí pravdivostní
// hodnota false.
// -----------------------------------------------------------------------
private boolean neighboor(boolean type, int i, int j) {
return type ? // podle nastavení aplikace
pixels[j-1][i-1] | // prohledat celé osmiokolí pixelu
pixels[j-1][i] |
pixels[j-1][i+1] |
pixels[j][i-1] |
pixels[j][i+1] |
pixels[j+1][i-1] |
pixels[j+1][i] |
pixels[j+1][i+1]
: // nebo
pixels[j-1][i] | // prohledat pouze čtyřokolí pixelu
pixels[j][i-1] |
pixels[j][i+1] |
pixels[j+1][i]
;
}
// -----------------------------------------------------------------------
// Konec metody neighboor().
// -----------------------------------------------------------------------
Zpět na úvodní stránku demonstračního příkladu Diffuse3