// ----------------------------------------------------------------------- // Tato metoda vrátí pravdivostní hodnotu true, pokud se v okolí zadaného // pixelu vyskytuje pixel, jež náleží do vytvářeného fraktálního // (difúzního) objektu. V opačném případě se z funkce vrátí pravdivostní // hodnota false. // ----------------------------------------------------------------------- private boolean neighboor(boolean type, int i, int j) { return type ? // podle nastavení aplikace pixels[j-1][i-1] | // prohledat celé osmiokolí pixelu pixels[j-1][i] | pixels[j-1][i+1] | pixels[j][i-1] | pixels[j][i+1] | pixels[j+1][i-1] | pixels[j+1][i] | pixels[j+1][i+1] : // nebo pixels[j-1][i] | // prohledat pouze čtyřokolí pixelu pixels[j][i-1] | pixels[j][i+1] | pixels[j+1][i] ; } // ----------------------------------------------------------------------- // Konec metody neighboor(). // -----------------------------------------------------------------------
Zpět na úvodní stránku demonstračního příkladu Diffuse2