ࡱ> 9;80bjbj.4[ #####$=><!<##]^###oi%^\ s0{f|{{ <<{ :S jakmi konkurenty bude na produkt v sout~i bojovat? PYi rozhodovn, zda produkt postoup do finle sout~e - a bude tedy moci nosit logo IT Produkt 2010, je porovnvn s odpovdajc skupinou produkto na trhu - bez ohledu na to, zda jsou pYihlaeny do sout~e, i nikoli. Pokud se od nich vznamnm zposobem pozitivn odliauje (ae u~ dky inovativnosti, nadstandardn funkcionalit, snadnmu ovldn nebo tYeba vjime n pYzniv cen), m prvo postoupit do finle. PYi ur ovn absolutnch vtzo v jednotlivch kategorich jsou porovnvny pYnosy jednotlivch finalisto v dan kategorii mezi sebou. Jak produkty lze pYihlsit? PYihlsit lze jakkoli zaYzen, software, Yeaen nebo slu~bu z oblasti informa nch a komunika nch technologi, je~ lze vyu~t v podnikovm prostYed. Produkt (resp. jeho pYihlaaovan verze) nesm bt na tuzemskm trhu dle ne~ od 1. 9. 2009. Vjimky lze povolit pouze v odovodnnch pYpadech (tam, kde to povaha produktu umo~Huje). Produkty, kter jeat nejsou na trhu k dispozici, lze hodnotit pouze v pYpad, ~e ji~ existuje jejich finln verze. Jak jsou pYesn hodnotc kritria? PYihlaaujc firma ast v sout~i vyjadYuje pYesvd en, ~e se jej produkt vznamn pozitivn odliauje od konkuren nch produkto dostupnch na trhu. Zkladn hodnotc kritrium lze tedy formulovat takto: Do finle mohou postoupit jen ty produkty, kter nejsou  tuctov - produkty, kter oproti svm konkurentom nabzej njakou vznamnou vhodu navc (u~ite nou novou funkcionalitu, standardn funkcionalitu za neobvykle pYznivou cenu apod.), pYpadn dky svmu pojet nemaj na trhu konkurenci. V jakch kategorich budou produkty hodnoceny? Pro rozhodnut o postupu do finle nen kategorie produktu podstatn. Dole~it je pouze mra pozitivnho odliaen produktu od konkurence. V prvnm kole byly ur eny kategorie bezpe nostn Yeaen, hardware, komunika n produkty, nstroje pro sprvu, on-line slu~by, podnikov systmy, podpora vvoje aplikac a tiskov systmy; po tme vaak jeat s rozaYenm jejich po tu. Cena naaeho produktu zvis na jeho implementaci. Jak ji mme uvst? Pokud nen cena jednou z hlavnch konkuren nch vhod vaaeho produktu, pak nen tYeba ji vobec uvdt. Pokud ano, zvolte prosm takov pYklad jejho uveden, kterm byste pYesvd ovali sv zkaznky o finan n vhodnosti vaaeho produktu. Kolik produkto mo~e postoupit do finle? Po et finalisto nen omezen. Do finle mohou postoupit vaechny produkty, kter v dostate n mYe spln hodnocen kritria (tedy zjednoduaen Ye eno: p6 : * z!~!2(d(h(())x----....000 h!5CJOJQJ\^JaJ hrN5CJOJQJ\^JaJUhrNCJOJQJ^Jh!CJOJQJ^JaJhrNCJOJQJ^JaJ hrN5CJOJQJ\^JaJ'p * ~!L$N$.(0(pozitivn odliaen se od konkurence, ae u~ dky inovativnosti, snadnmu ovldn nebo vjime n pYzniv cen). Budou zveYejnny informace i o tch produktech, kter nepostoup do finle? Informace o produktech, kter nepostoup do finle, nikde zveYejnny nebudou. Pokud bychom tak u inili, mohlo by to bt vnmno jako negativn reklama - jako seznam nespanch produkto postaven proti tm spanm. Clem sout~e ale nen z astnnm produktom akodit - naopak - jde o to, zviditelnit produkty, kter jsou v dan oblasti trhu n m vjime n. PYedpokldme, ~e ka~d z astnn firma zn svoj produkt i trh, na kterm posob. Pokud se rozhodne produkt pYihlsit, je to vlastn vyjdYenm jejho pYesvd en, ~e se tento produkt vznamn pozitivn odliauje od konkuren nch produkto - a pokud vbr provede skute n zodpovdn, mlo by bt riziko nepostoupen do finle minimln. Dospj-li hodnotitel k zvru, ~e produkt nem do finle postoupit, budou pYipraveni sdlit sv konkrtn dovody, pYpadn o nich v rozumn mYe diskutovat. m se cena IT Produkt 2010 lia od ocenn Computerworld Excellent? Ocenn Computerworld Excellent je zpravidla udlovno produktom, kter vyjdou nejlpe z testu v asopise Computerworld. Ocenn IT Produkt 2010 m daleko aira zbr - je ur eno vaem produktom, kter se vznamn pozitivn odliauj od konkurence, bye tYeba jen v nkolika vybranch vlastnostech. Uvdomujeme si toti~, ~e trh je rozmanit - zkaznci maj rozn priority a rozhodn neplat tvrzen, ~e existuje jedno optimln Yeaen pro vaechny. Proto chceme zviditelnit i ty produkty, kter nabzej prv takov odlianosti od konkurence, kter je pro ur it zkaznky mohou u init tou nejlepa volbou. Pro  je vyhlaaovna i cena IT produkt 2010 HOME? I pYesto, ~e je asopis Computerworld ur en pro IT profesionly, Yada vrobco vyjdYila v minulch ro ncch sout~e zjem pYihlsit i produkty pro koncov u~ivatele IT. Proto~e naai tenYi pochopiteln vyu~vaj vpo etn techniku i pro soukrom potYeby, rozhodli jsme se uvedenmu po~adavku vyjt vstYc - a vyhlsit i samostatnou kategorii IT produkt 2010 HOME. 0(2((t-v-x--0,1h. A!"#$% ^ 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtHD`D NormlnCJ_HaJmHsHtHJA J Standardn psmo odstavce^i^ 0Normln tabulka :V 44 la 0k 0 0 Bez seznamu PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK! 'atheme/theme/theme1.xmlYOo5#MvlMHFmQxd{ G$$DA Q NPH <3I*=?{._3O cy$11V*…@Zmy!4Pc GSt}<>r=l%@'ٲ-/_|W(9]&>fm`H(1,Ly kjc֖/[- O ~uioLz^W/}R;9>֚/_tLKԀccR[n/:xYvYp1͡CzsY _J-P Eic[os3h4%cCHwq<k&xҌܐ懤/h{){Oûxx,!g&Ng|׃Пzvj,_)4g 2|Hc"5rvy 8ۊaiyzJ`ͥ~OE;ZR|grxns:\TZaK*y8IjbRb_ŻǿI 3KGnD1wNIBs| nQuK>VEL+M2#'f6i ~V vl}u8zH *ܠ#,@Dh_Bv*pLcF8r *"u-'Ue{hr׿nIC 77%M%|>mV(oivc@M*M,a0ך")NNiYmwpf \OU4p MvDB%JШ+{҇Vd_iTf8]WR3/=,)''KAk5qp8KaM d̛\17 p]a>SR! 3K4'+bz^ H )V 5)kxL|UvviDξfO(8@#6ܯC S ܧik)8gIW28;Y3M2x[FbRT)LmR=ýHkBEPQ/y0da nAsIk8]"Aa?R dʒճ˒d!Q%qej}†.C&Y0g4 uS7{́ Ju44 +vU,޲"zbf5fKpƭV9pyahRAT~BmEA` Adm0iRִY뤭o|[KvEssr [ 400(08@0(  B S  ?ERS\fst}PT]]7lrsu24GOUYRT]rN![]@TTxiTT [XX UnknownG* Times New Roman5Symbol3. * ArialACambria Math"qI{2ۦe ! !$r0RR2qHX $P!2!xxPetrMPetrMOh+'0l  ( 4 @LT\dPetrM Normal.dotmPetrM26Microsoft Office Word@ @A @ld^՜.+,0 hp  IDG Czech, a.s.! R  Nzev  !"#$%&')*+,-./1234567:Root Entry Fp%^<1Table{WordDocument.4SummaryInformation((DocumentSummaryInformation80CompObj  F0Dokument aplikace Microsoft Office Word 97-2003 MSWordDocWord.Document.89q