Pro zobrazení grafu je nutné mít povolený JavaScript.
Unreal Tournament – 800 × 600 px [fps]
Athlon 600
32,5
Pentium III 600EB
28,1
Pentium III 500
26,8
Pentium II 450
24,5
Celeron 533
23,9
K6-III+ 577
22,9
2 x Celeron 433
22,7
Celeron 433
21,6
K6-III 450
20,3
K6-III 450 (MVP3)
20,0
Celeron 333
18,3
K6-2 450
16,3
K6-2 450 (MVP3)
16,3
Pentium Pro 233 (1024k)
14,6
K6-2 450 (non-cacheable)
14,4
Pentium II 233
13,8
Pentium 300 MMX
13,6
2 x Pentium Pro 233 (256k)
13,1
Pentium Pro 200 (1024k)
12,8
Celeron 300
12,6
K6-2 300 (FSB 100)
12,2
MII @ 300 MHz (PR433)
11,2
2 x Pentium II 266 (EDO)
10,9
Pentium Pro 200 (256k)
10,7
K6-2 300 (FSB 66)
9,9
2 x Pentium II 233 (SDR)
9,7
Pentium 233 MMX
9,1
K6-2 233
8,8
K6 233
8,3
MII-333GP
7,9
Pentium 166 MMX
7,1
K6 166
6,1
MII-233GP
6,1
Pentium 166
5,3
WinChip C6 200
3,4
6x86L PR166+
0,0
Hodnota
Hodnota
Výrobce
Architektura
Kódové jméno
Frekvence
L1 cache
L2 cache
Základní deska
Chipset
Vzestupně
Sestupně
Vzestupně
Nastavení...
?